چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
138864
یکشنبه 1402/02/03 ساعت 21:49
ویسی: یکی دیگر از قسط‌های بدهی به هواداران نفت را دادیم!
مازندران

ویسی: یکی دیگر از قسط‌های بدهی به هواداران نفت را دادیم!

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان امیدوار است بردهای تیمش تداوم داشته باشند.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از برد پرگل تیمش مقابل نساجی، اظهارکرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به این روند ادامه دادیم. البته در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول، بازی را از دست دادیم و حتی نزدیک بود گل بخوریم.

وی با بیان این که باید از گروسیان گلر تیمم تشکر ویژه داشته باشم که در آن دقایق ما را به بازی برگرداند، ادامه داد: نیمه دوم متفاوت بود و برای بردن در تمام نقاط زمین بازی کردیم. درک بازیکنانم از این بازی خیلی بالا بود و با حمایت تماشاگران‌ توانستیم نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم و امیدوارم تداوم داشته باشد.

ویسی عنوان کرد: به هواداران نفت بسیار بدهکار هستیم و با برد امشب یکی دیگر از قسط‌های بدهی خود را به آن ها دادیم.

ادامه دارد


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
اخبار ورزشی - خوزستان استانی-ورزشی تیم فوتبال نساجی قائم شهر تیم فوتبال نفت آبادان عبدالله ویسی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا