چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
138933
دوشنبه 1402/02/04 ساعت 13:04
کاهش 22 درصدی بیماران بستری کرونایی/ گلستان به رنگ زرد درآمد
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

کاهش 22 درصدی بیماران بستری کرونایی/ گلستان به رنگ زرد درآمد

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان با اشاره به کاهش 22 درصدی تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی این استان، گفت: 107 بیمار در حال حاضر تحت درمان و بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان ۱۰۷ نفر بیمار بوده که نسبت به یک هفته گذشته حدود ۲۲ درصد (۲۹ نفر) کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۲ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده اما طی روزهای اخیر در محدوده ۱۰۰ تا ۱۳۰ نفر متغیر است.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از اوج گیری ویروس کرونا تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان عنوان کرد که همه ۱۴ شهرستان استان، در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا