چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
139132
چهارشنبه 1402/02/06 ساعت 08:43
104 نفر پارسال براثر گازگرفتگی سگ در مازندران مصدوم شدند
مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:

104 نفر پارسال براثر گازگرفتگی سگ در مازندران مصدوم شدند

ساری- مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: 104 مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ سال قبل برای بررسی صدمات و جراحات به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که رشد هشت درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی اظهار داشت: ۱۰۴ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش داشت.

عباسی با بیان اینکه که از این موارد ۷۹ نفر مرد و مابقی زن هستند، افزود: بر اساس بررسی پرونده‌ها ی مصدومین جراحات متعدد اندام‌های فوقانی و تحتانی و اختلال روانی پس از حادثه مشاهده شده ضمن اینکه مواردی از شکستگی اندام‌های تحتانی به دنبال فرار افراد نیز مشاهده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری با ۱۷، آمل با ۱۶ و قائمشهر با ۱۲ کمترین آن مربوط به شهرستان‌های فریدونکنار، میاندرود و گلوگاه هر کدام با یک مورد گزارش شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل پزشکی قانونی مازندران ساری علی عباسی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا