چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
139278
چهارشنبه 1402/02/06 ساعت 16:35
فاز یک لایروبی خلیج گرگان در سفر رئیس جمهور به بهره برداری می رسد
گلستان
معاون سازمان بنادر:

فاز یک لایروبی خلیج گرگان در سفر رئیس جمهور به بهره برداری می رسد

گرگان- معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: فاز نخست احیاء خلیج گرگان و لایروبی کانال آشور در موعد مقرر تکمیل و در سفر رییس جمهور به گلستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتحی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از لایروبی کانال آشور منتهی به خلیج گرگان، اظهارکرد: حمایت همه جانبه برای پایان لایروبی کانال آشور منتهی به خلیج گرگان در زمان برنامه ریزی شده، انجام می‌شود تا در دومین سفر رئیس جمهور به گلستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: اجرای این پروژه مهم و ملی، مشکل تخصیص اعتبار نداشته و با طی تشریفات اداری باقی مانده اعتبار به پیمانکار برای پایان آن پرداخت می.شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش این است که اجرای لایروبی کانال آشور در زمان برنامه ریزی شده و حتی جلوتر، آماده بهره‌برداری شود.

فتحی گفت: در نشستی که با پیمانکار و مشاور پروژه احیای خلیج گرگان انجام شد، آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه مورد بررسی قرار گرفت و مسائل و مشکلات پیشرو اجرای طرح پروژه از طریق ملی برطرف می‌شود.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: پروژه لایروبی کانال آشور طبق گزارش پیمانکار بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیشرفت آن با نگاه ویژه دولت سیزدهم و نامساعد بودن شرایط جوی، بسیار خوب است.

وی ابراز امیدواری کرد که با احیای این پروژه که مطالبه چندین ساله مردم گلستان بوده هرچه زودتر بهره برداری و از مزایای ان در پاسداری توسعه منطقه استفاده شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل بنادر و دریانوردی گلستان خلیج گرگان سازمان بنادر و دریانوردی گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا