چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
140607
شنبه 1402/02/09 ساعت 08:00
آسمانی صاف تا نیمه هفته در گلستان/سامانه بارشی دوشنبه وارد می شود
گلستان
مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد؛

آسمانی صاف تا نیمه هفته در گلستان/سامانه بارشی دوشنبه وارد می شود

گرگان- مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی به این استان از روز دوشنبه گفت: رگبار و رعد برق گلستان را فرا می گیرد.

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آسمان گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه صاف تا قسمتی ابری در طول روز همراه با افزایش دما و در برخی نقاط با وزش باد همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: از روز دوشنبه و با ورود سامانه ناپایدار جوی به تدریج شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق کوهستانی و مرتفع خواهیم بود.

وی ادامه داد: در اثر فعالیت این سامانه ناپایدار، وزش باد نسبتاً شدیدی را در استان تجربه خواهیم کرد و مه آلودگی دور از انتظار نیست.

گفتنی است، گلستان ۱۶۰ ایستگاه و سامانه هواشناسی از انواع مختلف شامل سینوپتیک، اقلیم‌شناسی، باران‌سنجی، جاده‌ای، جو بالا، باران سنجی خودکار و پایش گرد و غبار دارد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل هواشناسی گلستان امان محمد کمالی سازمان هواشناسی گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا