چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
140662
شنبه 1402/02/09 ساعت 13:36
افتتاح 700 میلیارد ریال پروژه بهداشتی طی هفته سلامت در گلستان
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان خبر داد

افتتاح 700 میلیارد ریال پروژه بهداشتی طی هفته سلامت در گلستان

گرگان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: طی هفته سلامت 700 میلیارد ریال پروژه بهداشتی و درمانی در سراسر گلستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر سعید گل فیروزی روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان دخترانه "حسین رجبی‌استرآبادی" گرگان اظهار کرد: اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی با محوریت سلامت و بهداشت مدارس در تمام فصول سال به طور مستمر ادامه دارد، اما در هفته سلامت این فعالیت‌ها پررنگ‌تر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان افزود: امسال در هفته سلامت ۷۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه در حوزه بهداشت و درمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دانش‌آموزان نیروی کار و مدیران تأثیرگذار آینده ایران خواهند بود که این رشد و بالندگی باید با سلامت و تندرستی همراه باشد.

گل‌فیروزی افزود: همچنین در این ایام شاهد آغاز عملیات اجرایی هشت مرکز جامع سلامت شهری و روستایی و چهار خانه بهداشت در نقاط مختلف این استان خواهیم بود.

در این مراسم، سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گرگان گلستان
اشتراک گذاری