چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
140705
شنبه 1402/02/09 ساعت 19:22
بستری 104 بیمار کرونایی در گلستان/ گمیشان نارنجی شد
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

بستری 104 بیمار کرونایی در گلستان/ گمیشان نارنجی شد

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان گفت: 104 بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان تحت درمان و بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان ۱۰۴ نفر بیمار بوده که نسبت به ۴۸ ساعت گذشته ۱۳ نفر کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۱۱ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است.

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده اما طی روزهای اخیر در محدوده ۱۰۰ تا ۱۳۰ نفر متغیر است.

وی بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از اوج گیری ویروس کرونا تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان عنوان کرد که دو شهرستان رامیان و کردکوی در وضعیت آبی کرونا، گمیشان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهر بندرگز، گرگان، آق قلا، علی آباد کتول، گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در وضع زرد قرار دارند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا سعید گل فیروزی گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا