چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
140793
یکشنبه 1402/02/10 ساعت 15:35
کشف 168 کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر
مازندران
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

کشف 168 کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر

بهشهر- فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 168 کیلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان بهشهر خبر داد.

سبه گزارش خبرگزاری مهر، سرردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان بهشهر موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهشهر با هدایت اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان، متهمان را که در یکی از روستاهای آن شهرستان سکونت داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرزایی از کشف ۱۶۸ کیلو حشیش به همراه یک قبضه سلاح غیر مجاز در بازرسی از مخفیگاه‌های این سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت: این ۲ قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی، با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، تصریح کرد: هرچند مأموریت پلیس در بحث مواد مخدر اقدامات مقابله‌ای است ولی توجه به بحث پیشگیری از مصرف و ابتلاء به مواد مخدر از جمله برنامه‌هایی است که همواره در دستور اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران مواد مخدر را از مهمترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع، تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی در جامعه دانست و با تاکید بر تعامل و همکاری آحاد جامعه با پلیس در مقابله با این بلای خانمانسوز از مردم خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
سید مرتضی میرزایی مواد مخدر نیروی انتظامی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا