چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
140928
دوشنبه 1402/02/11 ساعت 14:05
بیماران بستری شده کرونایی در گلستان به 104 نفر رسید
گلستان

بیماران بستری شده کرونایی در گلستان به 104 نفر رسید

دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد: 104 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت، ۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که ۲۹ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۵ نفر برای تنفس از دستگاه استفاده می‌کنند.

امروز تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی گلستان نسبت به هفته گذشته ۱۳ نفر کاهش داشته است.

شهرستان گمیشان در تازه‌ترین رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت نیز در لیست شهر‌های پرخطر و نارنجی قرار گرفت.

همچنین شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، ترکمن، آق قلا، علی آباد کتول، کلاله، مراوه تپه، مینودشت، گالیکش، آزادشهر و بندرگز در وضعیت زرد یعنی نسبتا پر خطر قرار دارند.

شهرستان های رامیان و کردکوی دو شهرستان‌ آبی و عادی گلستان هستند.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا از سوی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است.


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
آمار کرونا گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا