چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
141556
شنبه 1402/02/16 ساعت 08:01
آغاز روند افزایشی دما در گلستان/ جو از دوشنبه ناپایدار است
گلستان
مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد؛

آغاز روند افزایشی دما در گلستان/ جو از دوشنبه ناپایدار است

گرگان- مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به خروج سامانه ناپایدار جوی از استان گفت: در سه روز آینده شاهد افزایش نسبی دما و آسمان صاف و افتابی در گلستان خواهیم بود.

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شامگاه دیشب (جمعه) سامانه ناپایدار جوی به طور کامل از شرق گلستان خارج شده و تا روز دوشنبه شاهد افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: در این مدت پدیده جوی خاصی نداشته و آسمان گلستان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی ادامه داد: از شامگاه دوشنبه با ورود سامانه پرفشار جوی به گلستان شاهد افزایش ابر و پدیده و همچنین بارش پراکنده باران خواهیم بود.

کمالی گفت: بر اثر ورود این سامانه ناپایدار وزش باد نسبتاً شدید و وقوع پدیده مه در مناطق کوهستانی محتمل است.

گفتنی است، گلستان ۱۶۰ ایستگاه و سامانه هواشناسی از انواع مختلف شامل سینوپتیک، اقلیم‌شناسی، باران‌سنجی، جاده‌ای، جو بالا، باران سنجی خودکار و پایش گرد و غبار دارد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل هواشناسی گلستان افزایش دما امان محمد کمالی سازمان هواشناسی گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا