چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
141727
یکشنبه 1402/02/17 ساعت 10:39
عزم جدی دولت برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران
مازندران
معاون توسعه مدیریت منابع استاندار مازندران مطرح کرد

عزم جدی دولت برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم 309 میلیارد تومان برای توسعه شبکه فیبر نوری در استان اختصاص داده است، تصریح کرد: عزم دولت برای توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران بی بدیل و غیرقابل انکار است.

امید محبی روز گذشته در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری"نجما" در سالن جلسات استانداری مازندران اظهار کرد: نهضت جهادی توسعه فیبر نوری و اجرای طرح های زیرساختی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باهمت دولت سیزدهم در مازندران و دیگر نقاط کشور رقم خورد.

وی افزود: زیرساخت های خوبی در حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان در حال اجرا و نوسازی است که به طور حتم در آینده نزدیک مردم حلاوت آن را خواهند چشید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: مسئولان ارشد استان برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه مخابرات و ارتباطات همدل هستند و استانداری مازندران پیگیر مطالبات مردم در این حوزه از مدیران مربوطه در سطح استان و کشور است.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اقتصادی فیبرنوری منطقه مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا