امید محبی روز گذشته در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری"نجما" در سالن جلسات استانداری مازندران اظهار کرد: نهضت جهادی توسعه فیبر نوری و اجرای طرح های زیرساختی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باهمت دولت سیزدهم در مازندران و دیگر نقاط کشور رقم خورد.
وی افزود: زیرساخت های خوبی در حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان در حال اجرا و نوسازی است که به طور حتم در آینده نزدیک مردم حلاوت آن را خواهند چشید.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: مسئولان ارشد استان برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه مخابرات و ارتباطات همدل هستند و استانداری مازندران پیگیر مطالبات مردم در این حوزه از مدیران مربوطه در سطح استان و کشور است.
انتهای پیام