چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
142164
چهارشنبه 1402/02/20 ساعت 15:49
اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین شهرسازی در گنبد برگزار شد
گلستان

اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین شهرسازی در گنبد برگزار شد

گرگان- اولین کنفرانس ملی فناوری های نوین در مصرف انرژی و شهرسازی پایدار در مهندسی عمران و معماری در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر چهارشنبه اولین کنفراس ملی فناوری‌های نوین در مصرف انرژی و شهرسازی پایدار در مهندسی عمران و معماری در دانشگاه گنبدکاووس برگزار شد.

رئیس علمی این کنفرانس در این آیین گفت: ۱۰۰ مقاله از سوی پژوهشگران و صاحبنظران با رویکرد راه‌های کاهش مصرف انرژی در صنعت ساختمان به دبیرخانه علمی این همایش رسیده است.

علی رضا گرایلی افزود: هدف اصلی این همایش بیان مشکلات و موانع اجرای مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان و سیاستگذاری و پیشنهادات در جهت اجرایی کردن مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان است

در حاشیه این مراسم بهروز محمدکاری رئیس کمیته تخصصی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان هم گفت: از این پس ساختمان‌ها بر اساس رعایت مقررات مبحث ۱۹، کم انرژی و یا ساختمان‌های با مصرف انرژی نزدیک به صفر رتبه بندی می‌شوند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
پروژه های عمرانی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گنبدکاووس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا