چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
142328
پنج‌شنبه 1402/02/21 ساعت 19:41
بیمارستان صحرایی ارتش در روستای ابوذر 2 گنبدکاووس افتتاح شد
گلستان

بیمارستان صحرایی ارتش در روستای ابوذر 2 گنبدکاووس افتتاح شد

گنبدکاووس- بیمارستان صحرایی ارتش در روستای ابوذر دو گنبدکاووس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان صحرایی ارتش در روستای ابوذر ۲ گنبدکاووس افتتاح شد.

این بیمارستان صحرایی به مردم ۹ روستای بخش مرکزی گنبدکاووس با جمعیت ۹ هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی ارائه می‌دهد.

سرهنگ پزشک دکتر فاطر، صائب رئیس بیمارستان ۵۶٠ منطقه‌ای ارتش در گرگان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار حفظ امنیت و تمامیت ارضی خدمات خداپسندانه و کمک‌های مومنانه در زمینه بهداشت و ارتقا سلامت انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: در راستای طرح‌های مردم یاری و کمک‌های مومنانه بیمارستان ۵۶٠ منطقه‌ای ارتش در گرگان اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در روستای ابوذر دو گنبدکاووس کرده که خدمات ویزیت، دندانپزشکی، عفونی، داخلی، قلب و عروق، جراحی عمومی، اعصاب، روانپزشکی، بینایی سنجی و دارو بصورت رایگان به مردم ارائه می‌دهد.

رضا اصالتی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس هم گفت: این بیمارستان صحرایی یک روزه به اهالی ۹ روستای بخش مرکزی با جمعیت حدود ۹ هزار نفر خدمات پزشکی درمانی ارائه می‌دهد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان صحرایی گنبدکاووس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا