چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
142352
پنج‌شنبه 1402/02/21 ساعت 22:28
سقوط تماشاگر گرگانی در سالن بسکتبال/شهردار:پیگیر امور درمان هستیم
گلستان

سقوط تماشاگر گرگانی در سالن بسکتبال/شهردار:پیگیر امور درمان هستیم

گرگان- شهردار گرگان با اشاره به واقعه سقوط یک تماشاگر گرگانی از طبقه دوم سالن بسکتبال آزادی تهران، گفت: مجموعه شهرداری گرگان پیگیری مداوا این تماشاچی گرگانی است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پایان دیدار امشب تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نماینده لبنان، یکی از تماشاگران گرگانی به دلایل نامعلومی از طبقه دوم سالن بسکتبال آزادی گرگان به پایین سقوط کرد.

شهردار گرگان افزود: به عوامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری دستورات لازم برای پیگیری مداوا و درمان این تماشاچی گرگانی داده شده است.

برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که این تماشاگر گرگانی از ناحیه سر دچار خونریزی شده است.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی نخست دیدار فینال مسابقات قهرمانی غرب آسیا در تهران بازی را به نماینده لبنان واگذار کرد.

به سبب آماده نبودن مجموعه ورزشی گرگان بازی‌های تیم شهرداری در خارج از گلستان و به میزبانی سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بسکتبال شهرداری گرگان سقوط از بلندی سیدمحمدرضا سیدالنگی شورای شهر گرگان شهرداری گرگان گرگان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا