چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
143005
چهارشنبه 1402/02/27 ساعت 09:18
3 مدال سهم مردان گلستانی در مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور
گلستان

3 مدال سهم مردان گلستانی در مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور

ورزشکاران گلستانی در مسابقات چوب کشی قهرمانی کشور یک طلا ، یک نقره و یک برنز به دست آوردند .

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، مسابقات چوب کشی آقایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، در تهران برگزار شد.

در این مسابقات ۱۵۸ ورزشکار از ۲۲ استان در ۶ وزن ۶۵- کیلوگرم ، ۸۰- کیلوگرم ، ۹۵- کیلوگرم ، ۱۱۰- کیلوگرم ، ۱۱۵+ کیلوگرم و ۱۲۵+ کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند.

ورزشکاران گلستانی در این مسابقات پس از نبرد با رقبا موفق شدند یک طلا ، یک نقره و یک برنز به دست آوردند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم «مصطفی آقچه لی» قهرمان شد و طلای این وزن را به خود اختصاص داد ، در وزن ١١٠ - کیلوگرم «سید ابراهیم امامی» برسکوی دوم ایستاد و نقره گرفت و در وزن ٩۵- کیلوگرم «محمد کریمیان» با کسب عنوان سومی صاحب مدال برنز شد.

گفتنی است رشته ورزشی چوب‌کشی با نام بین‌المللی «مس رستلینگ» به عنوان یکی از رشته‌هایی است که تحت نظارت فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

 


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
چوب کشی گلستان ورزش ورزش گلستان وزارت ورزش و جوانان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا