چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
143282
پنج‌شنبه 1402/02/28 ساعت 18:27
اخراج بازیکن حریف پرسپولیس/ نساجی در بازی قهرمانی 10 نفره شد!
مازندران
هفته سی‌ام لیگ برتر؛

اخراج بازیکن حریف پرسپولیس/ نساجی در بازی قهرمانی 10 نفره شد!

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران با دریافت دو کارت زرد در 15 دقیقه ابتدایی دیدار با پرسپولیس، از زمین اخراج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه به مصاف تیم نساجی مازندران رفت.

در دقیقه اول این مسابقه، مهرداد عبدی هافبک تیم نساجی با انجام یک خطای خطرناک روی عیسی آل کثیر، با کارت زرد بیژن حیدری داور مسابقه جریمه شد.

بازی بی احتیاط عبدی در ادامه کار دست این بازیکن داد و در دقیقه ۱۵ با انجام یک خطای دیگر و دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد.

به این ترتیب نساجی بیش از ۷۵ دقیقه با یک بازیکن کمتر در این مسابقه بازی می‌کند. این در حالی است که پرسپولیس در دقیقه ۲ گل نخست را وارد دروازه نساجی کرد و از میزبانش پیش است.

اهمیت این بازی در تعیین قهرمان لیگ برتر بسیار زیاد است و پرسپولیس در صورت پیروزی برابر نساجی، بدون توجه به نتیجه بازی سپاهان - مس کرمان قهرمان می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا