چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
143315
پنج‌شنبه 1402/02/28 ساعت 20:56
قهرمانی با پرسپولیس یک لذت دیگر دارد/ سخت‌ترین سال ورزشی‌ام بود
مازندران
افشین پیروانی:

قهرمانی با پرسپولیس یک لذت دیگر دارد/ سخت‌ترین سال ورزشی‌ام بود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال سخت‌ترین سال ورزشی زندگی‌ام بود.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی بعد از قهرمانی پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر، گفت: خوشحالیم. ان شاءالله یک قهرمانی هم در جام حذفی بگیریم. به امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس هم تبریک ویژه می گویم. قهرمانی در قالب پرسپولیس یک لذت دیگر دارد.

وی با بیان اینکه فراموش کرده است چند بار با پرسپولیس عنوان قهرمانی کسب کرده، افزود: سخت‌ترین سال ورزشی ام بود که اینقدر فشار روی من وجود داشت. سیبل شدم و تلاش کردم فشاری به تیم نیاید. هواداران این جام ناقابل را از ما قبول کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
افشین پیروانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا