چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
145110
چهارشنبه 1402/03/03 ساعت 15:28
بیمارستان 200 تخت‌خوابی در گرگان احداث می‌شود
گلستان

بیمارستان 200 تخت‌خوابی در گرگان احداث می‌شود

فرماندار شهرستان گرگان گفت: بیمارستان 200 تختخوابی در زمینی به مساحت 12 هکتار در شرق گرگان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین محلی بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به کمبود بیمارستان در شرق گرگان و نیاز ساکنان به خدمات درمانی لزوم احداث بیمارستان در این منطقه احساس می‌شود.

فرماندار شهرستان گرگان ادامه داد: مالکیت زمین و متولی اصلی این بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی گلستان است که خوشبختانه پس از مدت ۱۱ سال با مصوبه شورای اداری استان سرانجام اهتمام جدی برای اجرای این طرح به وجود آمده است.

پایین محلی افزود: تغییر کاربری زمین این طرح از کشاورزی به بیمارستان انجام شده است.

وی گفت: بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار در شرق گرگان احداث خواهد شد.

فرماندار شهرستان گرگان بیان کرد: امیدواریم تا قبل از سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان گلستان، مجوزهای لازم ماده ۲۳ اخذ شده تا مقدمات کلنگ زنی این بیمارستان توسط رئیس جمهور مهیا شود.

وی گفت مقرر است برای تسریع در فرآیندها وحل موضوعات تا نیمه خرداد ماه هر سه روز یک جلسه تشکیل و بر روند پیشرفت اقدامات نظارت انجام شود.

پیش تر پایین محلی، از قاب دوربین خبرگزاری فارس قول ساخت سالن 6 هزار نفری بسکتبال را طی دو سال آینده داده بود.

پایان پیام/


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
بیمارستان تخت خوابی فارس گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا