چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
145128
چهارشنبه 1402/03/03 ساعت 16:38
آمار بیماران کرونایی گلستان طی ماه اخیر 30 درصد کاهش یافت
گلستان
رئیس علوم پزشکی گلستان:

آمار بیماران کرونایی گلستان طی ماه اخیر 30 درصد کاهش یافت

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در گلستان به 75 نفر رسید که نسبت به ماه قبل 30 درصد کاهش یافته است.

سعید گل‌فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان به ۷۵ نفر بیمار رسیده که نسبت به ماه گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران بستری، ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و چهار نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آن‌ها وخیم است

گل فیروزی گفت: روند بیماران مبتلا به کرونا با فراز و فرود همراه بوده اما طی روزهای اخیر در محدوده کمتر از ۱۰۰ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۰ شهرستان شامل مراوه تپه، کلاله، گالیکش، مینودشت، رامیان، علی آبادکتول، گرگان، بندرگز، گمیشان و ترکمن در وضعیت زرد قرار داشته و سایر شهرستان‌ها در وضعیت آبی هستند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گلستان سعید گل فیروزی گلستان ویروس کرونا
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا