چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
145284
پنج‌شنبه 1402/03/04 ساعت 17:07
سلامت انتخابات در اولویت نخست قرار دارد/ ضرورت همراهی رسانه‌ها
گلستان
استاندار گلستان:

سلامت انتخابات در اولویت نخست قرار دارد/ ضرورت همراهی رسانه‌ها

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به ضرورت همراهی رسانه‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات گفت: سلامت انتخابات در اولویت نخست قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر پنجشنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات و فرمانداران سراسر استان با مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان اظهار کرد: انتخابات یک میدان بزرگ همبستگی ملی است.

استاندار گلستان ادامه داد: دشمن در تلاش است از هر مسیر و راهی فضای همبستگی کشور را به سمت شکاف و اختلاف پیش ببرد.

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات یک حرکت بزرگ ملی و یک فضای اتحادمحور و ارزشمند است.

زنگانه گفت: نقش رسانه در عرصه برگزاری انتخابات بسیار مهم است و لازم است با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه، در جهاد تبیین پرقدرت ظاهر شویم و سیاه‌نمایی‌های دشمن را خنثی کنیم.

استاندار گلستان افزود: اقدامات رسانه‌ای در بیان حقایق و تلاش‌های خادمان مردم در کشور بسیار مهم است و باید بتوانیم از ظرفیت رسانه و فضای مجازی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت اصل بی‌طرفی در عملکرد مجریان انتخابات، بیان کرد: سلامت انتخابات امری بسیار مهم و اولویت در برگزاری انتخابات است.

زنگانه گفت: در نظام رصد، با افراد متخلف در این عرصه بدون شک برخورد خواهیم کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
علی‌محمد زنگانه گرگان گلستان مشارکت مردم در انتخابات
اشتراک گذاری