چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
146766
دوشنبه 1402/03/08 ساعت 18:58
مهار آتش کارگاه درب و پنجره پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانی در گنبدکاووس
گلستان

مهار آتش کارگاه درب و پنجره پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانی در گنبدکاووس

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس گفت: حریق کارگاه درب و پنجره دو جداره در گنبدکاووس بعد از چهار ساعت تلاش امدادگران آتش نشانی مهار و اطفا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید سجاد حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۲:۲۰ امروز دوشنبه هشتم خردادماه گزارشی مبنی بر حریق در یک کارگاه درب و پنجره دو جداره در گنبدکاووس واقع در خیابان میهن غربی به مرکز اتش نشانی گنبدکاووس مخابره شد.

وی تصریح کرد: آتش به‌قدری مهیب بود که دود ناشی از آن در بخشی از شهر گنبدکاووس رویت می شد. با توجه به مواد قابل اشتعال در این کارگاه مانند چسب و غیره نیروهای آتش نشانی بر سرعت خود در مهار و کنترل آتش افزودند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: گنگ که  حجم آتش زیاد بود و دود ناشی از آن باعث تنگی نفس و دود گرفتگی دو نفر از همکاران در حین اطفای حریق شد که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و بعد از ارائه خدمات درمانی سرپایی مصدومان مرخص شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این کارگاه در مرکز شهر و در فضای بسته در کنار مسجد و کوچه بن بست قرار داشت اطفای حریق بسختی انجام شد و بعد از چهار ساعت نیروهای آتش نشانی موفق به اطفای کامل حریق شدند.

حسینی گفت: بیش از ۲۰ نفر از نیروهای اتش نشانی به همراه هفت دستگاه خودرو آتش نشانی که سه دستگاه برای ابرسانی و چهار دستگاه برای امدادرسانی در این اطفای حریق حضور داشتند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مصدوم و یا فوتی در این حریق نداشتیم اما خسارت مالی شدیدی به این کارگاه وارد شده است. علت اتش سوزی در دست بررسی است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
حریق خسارت گرگان گلستان گنبدکاووس
اشتراک گذاری