چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
147795
سه‌شنبه 1402/03/09 ساعت 13:38
بستری های کرونایی مراکز درمانی گیلان به 16 نفر رسید
گیلان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بستری های کرونایی مراکز درمانی گیلان به 16 نفر رسید

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری 15 بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 16 بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان اشاره کرد و گفت: بستری‌های کرونایی مراکز درمانی گیلان به ۱۶ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند، افزود: وضعیت ۴ نفر از بیماران بدحال گزارش شده است.

مهرابیان تصریح کرد: ۶ بیمار کرونایی نیز برای درمان ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: در این مدت ۱۰ بیمار کرونایی نیز بهبود یافته و از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

وی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده علائمی چون تب، سردرد، سرفه، گلودرد و کوفتگی عضلات، به سرعت به پزشک مراجعه کنند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردین مهرابیان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا