چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
148063
پنج‌شنبه 1402/03/11 ساعت 17:52
محرومیت روستای ولو بهشهراز  تلفن همراه/ 1300 روستا آبرسانی می‌شود
مازندران
استاندار مازندران:

محرومیت روستای ولو بهشهراز تلفن همراه/ 1300 روستا آبرسانی می‌شود

بهشهر- استاندار مازندران با اشاره به نبود امکاناتی نظیر آنتن دهی تلفن همراه و تلویزیون در روستاهای بخش یانه سر رسیدگی به مشکلات را از جمله برنامه ها بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای ولو بخش یانه سر بهشهر با بیان اینکه رسیدگی به مسائل منطقه در شرق مازندران و بهشهر از جمله اهداف سفر است، افزود: در این سفر مصوباتی برای توسعه منطقه مطرح می‌شود و یکی از اهداف این است که با ارائه خدمات منجر به بازگشت و مهاجرت به روستاها شویم.

وی با بیان این که باید برای اشتغال جوانان روستایی طراحی ویژه ای داشته باشیم و طبق برنامه ریزی در بخش کشاورزی و دامپروری و در حوزه گردشگری در مناطق روستایی ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و روستاها می‌توانند اقتصاد خود را تأمین کنند.

استاندار مازندران با بیان این که باید با توسعه خدمات روستاییان مهاجر معکوس داشته باشند، مناطق روستایی استان دارای جاذبه‌های زیادی بوده و به عنوان قطب گردشگری و اقتصاد باید معرلفی شوند و سیاست اصلی دولت توجه به مناطق محروم و روستایی است.

وی گفت: در طول یک سال گذشته بیشترین توجه را به مناطق روستایی کرده‌ایم و خدمات خاصی در آن ایجاد شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال وضعیت آسفالت و آب مناطق را حل کنیم.

استاندار مازندران گفت: متأسفانه روستاهای ولو یانه سر از داشتن تلفن همراه و تلویزیون محروم هستند و مصوب شد تا آخر آن را در اختیار مردم بگذارند امیدوارم به این وعده عمل شود.

وی گفت: امسال طبق توافق درقرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزار و ۳۰۰ روستای استان آبرسانی و اجرای این طرح انقلابی در این مناطق ایجاد می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آبرسانی استانداری مازندران محمود حسینی پور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا