چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
148778
پنج‌شنبه 1402/03/18 ساعت 14:41
کمک 250 میلیارد تومانی خیران در حوزه سلامت
مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد

کمک 250 میلیارد تومانی خیران در حوزه سلامت

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به افزایش 80درصدی کمک خیرین در حوزه سلامت نسبت به سال قبل، گفت: اعطای رقم 250 میلیارد تومانی توسط خیرین سلامت در مازندران در سال جاری جای قدردانی دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در دیدار با حسینعلی شهریاری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ضمن قدردانی از همه کسانی که در مسیر سلامت مردم خدمات ارائه می‌کنند، اظهار کرد: همچنین از جامعه خیرین که نسبت به اعطای رقم ۲۵۰ میلیارد تومانی اقدام کردند و با افزایش ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود تشکر می‌کنم.

وی جامعه خیرین را فرصت دانست و افزود: هنوز اطلاع‌رسانی درست در حوزه خیرین سلامت انجام نگرفته، جامعه خیرین استان قطعا بیش از اینهاست، باید اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتری صورت بگیرد و ابعاد مشکلات ما در حوزه سلامت، درمان و بهداشت هم تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه حوزه آموزش نباید مغفول واقع شود، ادامه داد: تکمیل دانشکده‌های نیمه کاره از جمله موارد مهم برای جلب خیرین است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه برای بهداشت و پیشگیری باید توجه بیشتری نسبت به درمان داشته باشیم، اظهار کرد: نظارت و کنترل زمینه‌های بیماری و آفت‌ساز همچون، مصرف بی‌رویه سموم در اقلام کشاورزی، آلاینده‌های شیمیایی و زباله‌های صنعتی ضرورت دارد.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-اجتماعی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مجمع خیرین سلامت کشور منطقه مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا