چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
149073
یکشنبه 1402/03/21 ساعت 09:34
محمدیاری: برنج استحصال شده روی دست کشاورز مانده است
گیلان

محمدیاری: برنج استحصال شده روی دست کشاورز مانده است

نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود مجلس به موضوع واردات بی‌رویه برنج خارجی شد و گفت که برنج استحصال شده رو دست مردم مانده است.

به گزارش ایسنا، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت:  انتظار می رود رییس مجلس به موضوع وضعیت کشاورزان در شمال کشور ورود کند.

وی توضیح داد: بدون ضابطه و بی رویه اقدام به واردات برنج خارجی شده و برنج استحصال شده روی دست مردم مانده است البته وزرات جهاد کشاورزی سازوکاری برای خریداری مطرح کرده که تعریف شده نیست و باعث سوءاستفاده می شود.

محمدیاری در پایان خواستار ورود مجلس به این موضوع شد و گفت: کشاورزان باید ماه آینده محصول جدید را استحصال کنند؛ با این وضعیت  چه بلایی سر کشاورز می آید؟

انتهای پیام
 


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-سیاسی برنج مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا