چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
149210
دوشنبه 1402/03/22 ساعت 11:17
دوست داشتم مدال طلا را به شهید طهرانی مقدم تقدیم کنم
مازندران
پنجره مهر؛

دوست داشتم مدال طلا را به شهید طهرانی مقدم تقدیم کنم

ساری- نایب قهرمان کشتی آلیش بانوان آسیا که مدال نقره خود را تقدیم خانواده شهید طهرانی مقدم کرده است، گفت: دوست داشته مدال طلا را تقدیم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سپیده بابایی صبح دوشنبه در دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با ابراز خرسندی از تقدیم مدال به خانواده شهید طهرانی مقدم گفت: آرزو داشتم مدال طلا را در مسابقات آسیا تقدیم این شهید می‌کردیم ولی موفق به کسب مدال نقره شدم.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
ساری مدال طلا ورزشکاران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا