چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
149569
پنج‌شنبه 1402/03/25 ساعت 13:33
7 بیمار کرونایی بهبود یافته از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند
گیلان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

7 بیمار کرونایی بهبود یافته از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش آمار بیماران کرونایی در استان گفت: طی شبانه روز گذشته 7 بیمار کرونایی بهبود یافته از بیمارستان های گیلان مرخص شدند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش آمار بیماران کرونایی در استان افزود: طی شبانه روز گذشته ۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند.

مهرابیان ادامه داد: طی این مدت ۲ بیمار مبتلا به کرونا نیز برای دریافت خدمات ویژه‌تر به بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۷ بیمار نیز بهبود یافته و با تشخیص پزشک معالج خود از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: با رعایت اصول ساده بهداشتی، به زودی با این بیماری ویروسی در استان خداحافظی خواهیم کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردین مهرابیان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا