چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
149871
یکشنبه 1402/03/28 ساعت 16:58
15 بیمار کرونایی بهبود یافته از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند
گیلان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

15 بیمار کرونایی بهبود یافته از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به استمرار روند کاهشی آمار بیماران کرونایی در استان گفت: طی شبانه روز گذشته 15 بیمار کرونایی بهبود یافته از بیمارستان های گیلان مرخص شدند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به استمرار روند کاهشی آمار بیماران کرونایی در استان افزود: وضعیت ۲ نفر از بیماران کرونایی بدحال گزارش شده است

مهرابیان تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و با تشخیص پزشک معالج از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

وی ادامه داد: با رعایت اصول ساده بهداشتی به زودی با این بیماری ویروسی در استان خداحافظی خواهیم کرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی گیلان فردین مهرابیان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا