چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
151551
شنبه 1402/04/03 ساعت 15:36
رحمتی: می‌توانیم در قائمشهر همه تیم‌ها را تحت فشار قرار دهیم
مازندران

رحمتی: می‌توانیم در قائمشهر همه تیم‌ها را تحت فشار قرار دهیم

سرمربی نساجی می‌گوید اصلا دید دفاعی نسبت به تیمش ندارد و با کمک هواداران در ورزشگاه شهید وطنی می‌تواند خیلی از تیم‌ها را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی در نشست معارفه‌اش به عنوان سرمربی نساجی در قائمشهر اظهار کرد: ما می‌توانیم در ورزشگاه شهید وطنی خیلی‌ از تیم‌ها را تحت فشار قرار دهیم. من سال گذشته با آلومینیوم اراک آمدم و هواداران نساجی ۹۰ دقیقه تیمشان را تشویق کردند و ما را تحت فشار قرار دادند. بازی در قائمشهر سخت است و ما هم اصلا دید دفاعی نداریم. می‌توانیم مرحله به مرحله بهتر شویم و ایرادات فصل گذشته را نداشته باشیم.

مهدی رحمتی درباره از استفاده از بازیکنان پایه در تیمش عنوان کرد: من اهل وعده نیستم. جوانان آلومینیوم قهرمان لیگ ۲ شد و به لیگ برتر جوانان رسید. در نیم‌فصل شرایط مهیا نبود اما ۱۵ بازیکن آلومینیوم را به تیم بزرگسالان آوردم و به ۵ تای آن‌ها بازی دادم. نه اینکه یک دقیقه بخواهند بازی کنند، بلکه در تمام تمرینات ما حضور داشتند و کنار همه بازیکنان بزرگ ما بازی کردند. زمان بازی آن‌ها هم نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه بوده است.

وی ادامه داد: استان مازندران یکی از ذخایر فوتبال ایران است و در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از فوتبالیست‌های کشور اهل مازندران هستند و مطمئن باشید با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم، سعی می‌کنیم آن‌هایی که لیاقتش را دارند، پیدا کنیم و از آن‌ها در باشگاه استفاده کنیم. من چون از ۱۷ سالگی در فجر به من بازی رسید، دوست دارم به جوانان این فرصت را بدهم. امسال کار سختی داریم زیرا فقط ۱۹ سهمیه بزرگسال داریم. نمی‌توانیم بازیکنی را داشته باشیم که شرایط کمک کردنش به تیم پایین باشد. باید بازیکنانی داشته باشیم که حداقل ۲۵ بازی برای تیم انجام دهند و در جام حذفی و آسیا هم بتوانند بازی کنند. طبیعتا برای سهمیه زیر ۲۳ سال که ۶ نفر هستند، سعی می‌کنیم از نفراتی استفاده کنیم که از استان مازندران هستند چون تیم‌های پایه استحقاقش را دارند. با توجه به کمبود بازیکنان بزرگسال مطمئنا به آن‌ها بازی خواهد رسید.

در ادامه صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی درباره نبودن بازیکنان مازندرانی در این تیم گفت: خوشبختانه بازیکنان مازندرانی که در سطح یک به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، آنقدر شاخص هستند که با توجه به مسائل مالی در لیست ما نمی‌گنجند. یکی از بازیکنان پولش به اندازه چهار بازیکن ما بود. اینگونه نبود که آقای رحمتی نخواهد اما با توجه به بودجه‌مان امکان جذبشان را نداشتیم. اگر هم جذب کنیم تیم به هم می‌خورد. ما با توجه بودجه‌مان قدم برمی‌داریم. با زحمت مدیران تیم تاکنون با قدرت عمل کردیم و اصلا ریخت و پاش نکردیم.

ادامه دارد...


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
سیدمهدی رحمتی صادق درودگر
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا