چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
151644
یکشنبه 1402/04/04 ساعت 12:06
«علی‌اصغر باقرزاده» رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران شد
مازندران

«علی‌اصغر باقرزاده» رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران شد

علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز در جلسه ویژه مجمع نمایندگان مازندران پس از بحث و بررسی در مورد مسائل مختلف استان با توجه به پایان مدت ۴ماهه ریاست بابایی‌کارنامی به‌عنوان رئیس مجمع ، علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم با رای اکثریت اعضای مجمع به‌عنوان رئیس جدید این مجمع در ۴ ماه آینده برگزیده شد.

مجمع نمایندگان مازندران ۱۲ عضو دارد که بر اساس آئین نامه داخلی آن هر ۴ماه یک نفر از اعضای مربوطه به‌عنوان رئیس مجمع انتخاب می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
علی‌اصغر باقرزاده مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا