چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
151822
دوشنبه 1402/04/05 ساعت 19:47
تامین 3 درصد از هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی از محل بهره وری
گلستان
رئیس دانشگاه گلستان:

تامین 3 درصد از هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی از محل بهره وری

گرگان- رئیس دانشگاه گلستان گفت: سه درصد از هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی باید از محل افزایش بهره وری تامین شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خواجه شاهکوهی در حاشیه نخستین همایش استانی بهره وری اظهار کرد: سه درصد از هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی باید از محل افزایش بهره وری تأمین شود.

وی افزود: اینگونه همایش‌ها با حضور رابطان بهره وری دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان با هدف ارتقای اثربخشی، استمرار خواهد داشت.

خواجه شاهکوهی گفت: در این همایش‌ها، شاخص‌های بهره وری در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و روانی، تشریح می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
بهره وری دستگاه های اجرایی گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا