چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
152569
سه‌شنبه 1402/04/13 ساعت 08:47
اعلام جرم برای دو کارخانه آرد و تعدادی از کارکنان غله
گلستان
توسط دادستان مرکز استان انجام شد؛

اعلام جرم برای دو کارخانه آرد و تعدادی از کارکنان غله

گرگان - در پی کسری 53 هزار و 200 تُن گندم در گلستان، دادستان مرکز استان برای مالکان 2 کارخانه آرد و تعدادی از کارکنان غله استان اعلام جرم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود اسپانلو در مورد تخلف دو کارخانه آرد استان گلستان، گفت: اداره کل غله به یکی از این ۲ کارخانه، سه هزار و ۲۰۰ تُن و دیگری ۵۰ هزار تُن گندم را به امانت، برای نگهداری سپرده بود اما از گندم‌های امانتی در این کارخانه‌ها، اثری نیست.

دادستان مرکز استان گلستان اظهار کرد: برای صاحبان این ۲ کارخانه، تعدادی از کارکنان آنها و همچنین تعدادی از کارمندان اداره غله و خدمات بازرگانی استان در دادسرای گرگان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، تحصیل مال از طریق نامشروع و سهل انگاری ِمنجر به تضییع بیت المال، پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

وی گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع، پرونده به صورت ویژه در دست بررسی و تکمیل تحقیقات است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
جرم دادسرا گندم
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا