چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
153347
دوشنبه 1402/04/19 ساعت 13:48
مسمومیت الکلی  جان  3 نفر  را در تنکابن گرفت
مازندران

مسمومیت الکلی جان 3 نفر را در تنکابن گرفت

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از مرگ 3 جوان بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در شهرستان تنکابن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید جعفر ساداتی  در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک ۳ جوان ۲۵ تا۳۰ ساله اهل استان البرز در تنکابن، بلافاصله ماموران واحد گشت پاسگاه دو هزار و پلیس آگاهی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: برابر بررسی های اولیه پزشکی قانونی، علت مرگ مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی عنوان شد.

وی با بیان این که این افراد برای تفریح و گردش به این شهرستان مسافرت کرده بودند، افزود: علت تامه دقیق این حادثه در دست بررسی است.

سرهنگ ساداتی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و مراقبت از فرزندان خود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعاً مراتب را مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

پایان پیام/م


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
مرگ براثر مشروبات الکلی مشروبات الکلی معاون اجتماعی پلیس مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا