چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
154491
سه‌شنبه 1402/04/27 ساعت 19:10
نصب «ام آر آی» دولتی در بیمارستان پنج آذر گرگان
گلستان

نصب «ام آر آی» دولتی در بیمارستان پنج آذر گرگان

رئیس بیمارستان پنج آذر گرگان از آغاز نصب دستگاه «ام آر آی» دولتی در این بیمارستان خبر داد.

مهری مهدوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان از آغاز نصب دستگاه «ام آر آی» دولتی در بیمارستان پنج آذر گرگان خبر داد و اظهار کرد: مرکز پنج آذر گرگان به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی درمانی استان گلستان است که متاسفانه تاکنون به دستگاه «ام آر آی» دولتی مجهز نبود.

وی ادامه داد: خوشبختانه از محل اعتبارات سازمان بهداشت جهانی موفق شدیم یکی از بهترین برندهای جهانی دستگاه «ام آر آی» را تهیه کنیم و به زودی این دستگاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس بیمارستان پنج آذر گرگان خاطرنشان کرد: فضای فیزیکی این دستگاه ساخته شده و شب گذشته تجهیزات این دستگاه وارد استان شده و در حال نصب است.

مهدوی بیان کرد: این دستگاه از برند «فیلیپس» است و قابلیت خدمت رسانی به افراد تا ۳۰۰ کیلوگرم وزن را خواهد داشت و این دستگاه دارای تک منبع هلیوم دائمی است و دیگر نیاز به تعویض ندارد.

وی اضافه کرد: این دستگاه قابلیت آنژیو اندام مختلف را دارد و حتی می‌تواند برای بیماران قلبی نیز استفاده شود.

رئیس بیمارستان پنج آذر گرگان تصریح کرد: این دستگاه تا قبل از پایان تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدوی گفت: در حال حاضر مهندسان شرکت مربوطه در حال نصب قطعات این دستگاه هستند و امید داریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن این دستگاه را وارد چرخه خدمت کنیم.

پایان پیام/۸۳۰۰۴


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
ام آر آی ام آر آی دولتی بیمارستان 5 آذر بیمارستان پنج آذر پنج آذر دستگاه دکتر مهری مهدوی گرگان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا