چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
155770
جمعه 1402/04/30 ساعت 14:42
10 واحد مسکونی تحویل مددجوبان بهزیستی گالیکش شد
گلستان
فرماندار گالیکش:

10 واحد مسکونی تحویل مددجوبان بهزیستی گالیکش شد

گالیکش- فرماندار گالیکش از بهره برداری 10 واحد مسکونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جوان حاذق خواه در حاشیه آئین افتتاح خانه مددجویی در روستای ینقاق از توابع بخش مرکزی گفت: از مجموع ۴ هزار و ۵۶۴ پروژه‌ای که با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان گالیکش انجام شده، تعداد ۴۳۳ پروژه در دهستان ینقاق ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ واحد مسکن تحویل مددجویان بهزیستی گلستان شد، افزود: از این تعداد ۲ واحد برای خانواده ۲ معلوله و ۸ واحد نیز برای خانواده‌های تک معلول هستند.

فرماندار گالیکش گفت: برای هر یک از پروژه‌های فوق حدود ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد از طریق بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض از سوی بهزیستی شهرستان هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر در شهرستان گالیکش تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ معلول هستند که مورد حمایت بهزیستی این شهرستان قرار گرفتند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
گلستان مددجویان بهزیستی مسکن
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا