چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
158246
شنبه 1402/05/14 ساعت 08:16
زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان چالوس ارتقا یابد
مازندران
فرماندار چالوس:

زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان چالوس ارتقا یابد

چالوس- فرماندار چالوس گفت: ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان چالوس به عنوان فاز پنجم آزادراه تهران - شمال تعریف شود.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این که در تعطیلات گذشته ترافیک سنگینی را در محور کندوان شاهد بودیم، با تقدیر از عملکرد راهور و پلیس راه اظهار داشت: عملکرد معاونت ساخت و توسعه کشور و شرکت ملی ساختمان در تکمیل پروژه محور طویر -دزدبن مطلوب و مثبت نیست.

وی با اشاره به اجرای چهاربانده شدن در محور کندوان اظهار داشت: پروژه آسفالت محور ۱۵ کیلومتری طویر -دزدبن هرچه سریع‌تر باید تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی گفت: ارتقای زیرساخت‌های شهرستان چالوس باید به عنوان قطعه ۵ آزاد راه تهران- شمال تعریف و در تعهد و تکلیف وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

فرماندار چالوس ارتقای زیرساخت‌های شهرستان چالوس به عنوان قطعه ۵ آزادراه تهران- شمال را ضروری دانست و گفت: در صورت عدم ارتقای زیرساخت‌ها شاهد بروز نارضایتی خواهیم شد از این رو باید شهرستان چالوس به عنوان فاز پنجم مدنظر قرار گیرد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آزادراه تهران شمال سیدعلی قاسمی فرمانداری چالوس
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا