چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
158297
یکشنبه 1402/05/15 ساعت 09:09
استاندار و مسئولان مازندران به قائمشهر سفر کردند
مازندران

استاندار و مسئولان مازندران به قائمشهر سفر کردند

قائمشهر- استاندار مازندران به همراه جمعی از مسئولان در قالب چهاردهمین سفر شهرستانی، به قائمشهر سفر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح یکشنبه به همراه جمعی از مسئولان در قالب چهاردهمین سفر شهرستانی به قائمشهر سفر کرد و با استقبال نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و فرماندار روبرو شد.

بازدید از روستاها و مناطق حاشیه، شرکت در جلسه شورای اداری، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از جمله برنامه‌های سفر شهرستانی مسئولان مازندران است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
استانداری مازندران سفر استانی محمود حسینی پور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا