چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
160117
سه‌شنبه 1402/05/24 ساعت 13:52
خبرنگاران می توانند مازندران را به سعادت برسانند
مازندران
معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران:

خبرنگاران می توانند مازندران را به سعادت برسانند

ساری- معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت نقش خبررسانی و خبر گفت: خبرنگاران می توانند مازندران را به سعادت و توسعه برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی شیخی ظهر سه شنبه در آئین تقدیر از خبرنگاران در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اهمیت خبر و خبررسانی در قرآن کریم افزود: خبر و خبررسانی از زمان پیدایش عالم مطرح بود و قلم در جامعه و دنیای ما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا قلم می‌تواند انسان ساز یا انسان سوز باشد.

وی با بیان اینکه خبر می‌تواند زندگی را به تعالی یا تباهی برساند، گفت: خبر می‌تواند خدایی و یا شیطانی باشد.

وی با عنوان اینکه خبر خوب نشأت گرفته از اندیشه زیبای یک خبرنگار است، ادامه داد: اگر نویسنده به نقش انسان در جامعه ایمان داشته باشد می‌تواند خبر را عالی بنویسد.

شیخی با بیان اینکه نویسنده خبر می‌تواند ثمره زندگی خود را خبر قرار دهد، افزود: اگر خبررسان الهی نبود حادثه عاشورا به این سرعت، دقت پس از ۱۴ قرن به ما نمی‌رسید.

شیخی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند استان را به سعادت برسانند، ادامه داد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان سعی کرد تحول ۱۸۰ درجه در حوزه اطلاع رسانی داشته باشد و دفتر در زمینه اطلاع رسانی در کشور رتبه اول را دارد.

معاون ارتباطات دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران از راه اندازی سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
امام جمعه ساری خبرنگاران محمدباقر محمدی لائینی
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا