چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
160681
پنج‌شنبه 1402/05/26 ساعت 12:57
بهره‌برداری از 50 تخت هتلینگ تامین اجتماعی در هفته دولت در گلستان
گلستان

بهره‌برداری از 50 تخت هتلینگ تامین اجتماعی در هفته دولت در گلستان

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان از بهره‌برداری 50 تخت بیمارستانی و هتلینگ طی هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی زینلی در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: دومین تولیدکننده درمان با تعرفه‌های دولتی هستیم و رویکرد ما انتفاعی نیست بلکه خدماتی، امیدآفرین و تضمین خدمات است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: در گلستان جهش درمانی رخ داده و در حوزه ساخت و سازها مراکز درمانی و سرپایی، اتفاقات خوبی رقم خورده است.

وی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها دو مرکز درمانی در گلستان وجود داشت که هم اکنون دارای ۹ مرکز درمانگاهی و دو بیمارستان بزرگ هستیم و ۶ مجوز جدید برای ساخت درمانگاه هم اخذ شده است.

زینلی ادامه داد: ۵۰ تخت هتلینگ طی هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان افزود: در سال گذشته ۳ میلیون بار مراجعه دریافت خدمات رایگان بستری و سرپایی به مراکز تامین اجتماعی اتفاق افتاده است.

وی از ۹۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان خبرداد و گفت: در دو بیمارستان گرگان و گنبدکاووس ۲۷۵ تخت فعال داریم و چشم انداز ما این است که به ۴۰۰ تخت برسیم.

پایان پیام/۸۳۰۲۶


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
بیمارستان تامین اجتماعی تامین اجتماعی گلستان تخت بیمارستان رمضانعلی زینلی گرگان هتل
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا