چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
161744
شنبه 1402/05/28 ساعت 09:31
همراهی با زارعان در تأمین برق چاه‌های کشاورزی گلستان
گلستان

همراهی با زارعان در تأمین برق چاه‌های کشاورزی گلستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: بر اساس برنامه باید از اول خرداد روزانه پنج ساعت برق چاه کشاورزی گلستان قطع می‌شد که با صحبت‌های انجام شده 15 روز تخفیف دادیم و آن را دیرتر عملیاتی کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، احمد موسوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در کشور ناترازی برق دارد و وزارت نیرو سال قبل حماسه را رقم زد و خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان افزود: در سال ۱۴۰۰، پیک مصرف به هزار و 500 مگاوات رسید در حالی که ۹۰۰ مگاوات برق تامین شده بود و ۶۰۰ مگاوات خاموشی داشتیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته با ۱۰۰ اقدام ملی و به روی کار آمدن نیروگاه‌های جدید، تعمیرات و اورهال کردن، مدیریت مصرف و در نظر گرفتن پاداش، هیچ خاموشی نداشتیم و نیاز کشور هزار و 447 مگاوات بود که ۱۰۰ آن تامین شد.

موسوی گفت: امسال هم پیک مصرف به هزار و 575 مگاوات رسیده و حتی یک کیلووات هم سهمیه خاموشی نداشتیم و نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش مصرف رخ داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ادامه داد: بر اساس برنامه باید از اول خرداد روزانه پنج ساعت برق چاه کشاورزی گلستان قطع می‌شد که با صحبت‌های انجام شده ۱۵ روز تخفیف دادیم و آن را دیرتر عملیاتی کردیم.

وی عنوان کرد که هفته‌ای ۱۵ ساعت قطعی برق برای چاه‌های کشاورزی در نظر گرفته شده است.


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
احمد موسوی برق گلستان گرگان گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا