چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
164399
پنج‌شنبه 1402/06/02 ساعت 11:14
بهره برداری از 113 طرح برق رسانی مازندرانی در هفته دولت امسال
مازندران

بهره برداری از 113 طرح برق رسانی مازندرانی در هفته دولت امسال

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری 113 پروژه تامین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی شبکه با مبلغ هزار و 60 در هفته دولت امسال خبر داد.

سید کاظم حسینی کارنامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های قابل بهره برداری هفته دولت شامل اصلاح و بهینه سازی، احداث و توسعه شهری و روستایی، کاهش تلفات، تامین برق، تبدیل سیم به کابل، تجهیز پست زمینی، توسعه فیدر، رفع ضعف ولتاژ و احداث ساختمان اداری است.

وی تعداد طرح‌های قابل بهره برداری هفته دولت را به تفکیک شهرهای استان برشمرد و یادآور شد: این پروژه ها در بابل ۸ پروژه ، ساری ۹ پروژه، نکا ۳ پروژه، سوادکوه ۱۲ پروژه، آمل ۱۱ پروژه، جویبار ۴ پروژه، سیمرغ ۷ پروژه، گلوگاه ۲ پروژه، قائمشهر ۱۴ پروژه، میاندرود ۱۹ پروژه، فریدونکنار ۶ پروژه، بهشهر ۳ پروژه و بابلسر با ۱۵ پروژه  مورد بهره برداری قرار می گیرد .

حسینی کارنامی به تشریح اقدامات این شرکت در دو سال گذشته پرداخت و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در بخش توسعه و نگهداری شبکه های روستایی ۲۲۰۰ میلیارد ریال و در بخش توسعه و اصلاح شبکه های شهری مبلغ ۱۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال  هزینه شده است.

وی تصریح کرد:همچنین از سال ۱۴۰۰ تاکنون  ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط ،۱۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۳۶۰۰  پست توزیع با ظرفیت ۲۱۰ مگاولت امپر در حوزه توزیع برق مازندران احداث و نصب شده است .

این مسئول اظهار کرد: افزایش گرمای هوا در استان طی روزهای اخیر، به روند افزایشی مصرف برق دامن زده است لذا تمامی هم استانی های گرامی با مدیریت صحیح مصرف برق و توصیه به صرفه جویی در مصرف به سایر شهروندان، خدمتگذاران خود را در صنعت برق کشور یاری نمایند تا در سال جاری شبکه برقی پایدار و به دور از خاموشی داشته باشیم.

انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
برق مازندران حسینی کارنامی دولت سیزدهم شرکت توزیع برق مازندران منطقه مازندران هفته دولت 1402
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا