چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
164649
شنبه 1402/06/04 ساعت 13:59
بازنشستگان تا هفته آینده وام 20 میلیون تومانی دریافت می‌کنند
گلستان
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

بازنشستگان تا هفته آینده وام 20 میلیون تومانی دریافت می‌کنند

گنبدکاووس-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از واریز وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، میرهاشم‌موسوی در گنبدکاووس، از واریز وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: بر اساس قرعه کشی انجام شده تا پایان هفته آینده برای چهل هزار نفر وام واریز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از اجرای ۱۳۳ طرح درمانی در سراسر کشور در حوزه تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: این طرح‌ها یا افتتاح شده و یا در مرحله کلنگ زنی و یا در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به اضافه شدن ۵۰ تخت به بیمارستان تأمین اجتماعی گنبدکاووس افزود: هتلینگ این بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
تامین اجتماعی گلستان هفته دولت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا