چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
164712
شنبه 1402/06/04 ساعت 18:19
افزایش توان انتقال آب شهر سیمرغ با اتصال یک حلقه چاه
مازندران
همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افزایش توان انتقال آب شهر سیمرغ با اتصال یک حلقه چاه

به مناسبت سومین روز گرامیداشت هفته دولت و با اتصال یک حلقه چاه به خط انتقال 600 میلیمتری، توان تامین و انتقال آب شهر سیمرغ از توابع استان مازندران به میزان 15 لیتر در ثانیه افزایش یافت.

مدیر عامل شرکت آبفای مازندران امروز، شنبه، چهارم شهریور هدف از این طرح آبرسانی را افزایش توان تامین و انتقال آب به شهر سیمرغ دانست و گفت: با اجرای خط انتقال به طول ۷۰۰ متر و اتصال چاه شماره ۴ به خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری بیش از ۱۵ لیتر در ثانیه به توان تامین و انتقال آب آشامیدنی شهر سیمرغ اضافه شده است.


بهزاد برارزاده، اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از طرح آبرسانی سیمرغ ۴ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.


وی با اشاره به طرح‌های آبرسانی شرکت آبفا مازندران طی هفته دولت اظهار کرد: ۳۴ طرح آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب با صرف اعتباری بالغ بر ۸۴۲۰ میلیارد ریال در استان انجام شده که با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۶۶۳ هزار و ۵۷۱ نفر طی این هفته از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و مزایای شبکه‌های جمع آوری فاضلاب برخوردار می‌شوند.

افزایش توان انتقال آب شهر سیمرغ با اتصال یک حلقه چاه
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح آبرسانی و فاضلاب در سطح استان نیز خبر داد و گفت: این طرح‌ها با برآورد اعتباری بالغ بر ۱۲۷۰۲ میلیارد ریال در استان شروع می‌شود که پس از اتمام و بهره‌برداری ۷۷۸ هزار و ۸۲۵ نفر از مزایای آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.
انتهای پیام


منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
کلید واژگان
استانی-شهرستانها انتقال آب شهرستان سیمرغ طرح آبرسانی مدیرعامل ابفای مازندران منطقه مازندران هفته دولت 1402
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا