چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
164820
یکشنبه 1402/06/05 ساعت 16:07
اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان های گنبد
گلستان
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان های گنبد

گنبدکاووس-نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان‌های گنبدکاووس تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امانقلیچ شادمهر، در مراسم متمرکز معرفی طرح‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت، اظهار کرد: بیش از ۲٠٠ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان‌های گنبدکاووس تخصیص داده شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال و برای اولین بار موضوع راه آهن اینچه برون- گنبدکاووس- آزادشهر- شاهرود در پیوست بودجه قرار گرفت که نوید بخش توسعه و رونق در این حوزه است.

در ادامه مهدی دهرویه، فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در این هفته دو هزار و ۵۶۸ طرح با اشتغالزایی دو هزار ۸۶۳ نفر و با اعتبار چهار هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان بهره برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۱۳۲ طرح عمرانی و دو هزار و ۳۹۳ طرح اقتصادی افتتاح و ۴۳ طرح عمرانی نیز کلنگ زنی می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
گلستان مراکز درمانی هفته دولت
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا