چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
164830
یکشنبه 1402/06/05 ساعت 19:46
17 طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گنبد به بهره برداری رسید
گلستان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبد کاووس:

17 طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گنبد به بهره برداری رسید

گنبدکاووس- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبد کاووس از از مزایای 17 طرح در بخش‌های مختلف این اداره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی اونق در حاشیه بهره برداری متمرکز این طرح‌ها اظهار کرد: مردم شهرستان گنبد در شرق گلستان همزمان با هفته دولت از مزایای ۱۷ طرح عمرانی بهره برداری شده در بخش‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتبار ۱۴۳ میلیارد تومان بهره‌مند شدند.

موسی اونق افزود: ۹ طرح بهسازی و روکش آسفالت به طول حدود ۶۵ کیلومتر، احداث ۲ دوربرگردان ایمن پشمک پناه ده و اسلام آباد، احداث پل پشه لر و رفع و اصلاح نقطه پرتصادف خط نو از مهمترین طرح‌هایی بوده که کاربران جاده‌ای و روستاهای اطراف محورها از مزایای آن‌ها بهره مند می‌شوند.

به گفته موسی اونق، بازسازی یک دستگاه ماشین آلات راهداری، مرمت یک راهدارخانه و خرید و نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته در اداره و پایانه مرزی اینچه برون نیز جزو طرح‌های دیگر هستند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
حمل و نقل راهداری گلستان
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا