چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
165810
چهارشنبه 1402/06/15 ساعت 08:55
افزایش روند مبتلایان به کووید19 و آنفلوانزا در مازندران
مازندران

افزایش روند مبتلایان به کووید19 و آنفلوانزا در مازندران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، درباره افزایش روند مبتلایان به بیماری کووید19 و آنفلوانزا در مازندران هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس علی‌پور در نشست اضطراری مرکز بهداشت استان درباره رعایت پروتکل بهداشتی برگشت زائران اربعین و مسافران، اظهار کرد: شاهد افزایش روند مبتلایان به بیماری کووید۱۹ و آنفلوانزا در مازندران هستیم.

وی افزود: کادر بهداشت به‌صورت شبانه روزی در خدمت مردم استان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مردم با توجه به افزایش روند مبتلایان به بیماری کرونا و آنفلوانزا ، خدمات تشخیصی و واکسیناسیون را جدی بگیرند، تصریح کرد:  با توجه به بازگشت زائران و خیل مسافران به مازندران و ضرورت تشدید اقدامات پیشگیرانه و توصیه‌های بهداشتی بیماری کووید۱۹،  نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در نظر داشته باشند.

علی‌پور با تاکید بر اینکه هشدارهای کرونایی باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: افراد درصورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
آنفلوآنزا استان مازندران بیماری کووید عباس علی‌پور کرونا در مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا