چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
166226
دوشنبه 1402/06/20 ساعت 14:42
اعضای باند آدم ربایی و تجاوز به عنف در بابل دستگیر شدند
مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران:

اعضای باند آدم ربایی و تجاوز به عنف در بابل دستگیر شدند

بابل- رئیس کل دادگستری استان مازندران از انهدام باند آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: در پی گزارش تعدادی از شهروندان و وصول شکایت‌هایی از سوی هشت دختر و پسر، مبنی بر آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه در پارک‌های سطح شهر، موضوع با دستور فوری دادستانی شهرستان بابل، مورد پیگیری قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده، متهمان، قربانیان خود را در پارک‌های شهر شناسایی و با ربایش آنها به زور و تهدید، ضمن خوراندن انواع قرص‌های بیهوشی و مواد مخدر، اقدام به تجاوز به آنان و تصویربرداری از اعمال شنیع خود می‌کردند.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: در این راستا با دستور دادستان شهرستان، ضمن تشکیل پرونده و صدور دستور قضائی به مأموران، متهمان ردیف اول تا پنجم در مخفیگاه‌هایشان شناسایی و در بازجویی‌های اولیه به انجام رفتارهای یاد شده، خصوصاً تجاوز به دو نفر از خانم‌ها به صورت باندی و گروهی اقرار کردند.

وی تاکید کرد: متهمین همچنین در مخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان‌های حساس نظامی و انتظامی و در راستای همسویی با جریان ضد انقلاب، در حال ساخت کوکتل مولتوف و بمب دست‌ساز بودند که با صدور دستور فوری قضائی و هوشیاری مأموران دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت روشن شدن زوایا و ابعاد دیگر بزه‌های ارتکابی تحویل ضابطین شدند.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: تحقیقات جامعی برای کشف زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
آدم ربایی دادگستری مازندران محمد صادق اکبری
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا