چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
166402
سه‌شنبه 1402/06/21 ساعت 21:17
وزیر کشور خواستار شد نیروگاه زباله‌سوز ساری  حداکثر تا 22 بهمن تکمیل و به بهره‌برداری برسد
مازندران

وزیر کشور خواستار شد نیروگاه زباله‌سوز ساری حداکثر تا 22 بهمن تکمیل و به بهره‌برداری برسد

وزیر کشور در بازدید از سایت در حال احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری گفت: قول قطعی از پیمانکار پروژه می‌خواهیم تا قبل از پایان سال حداکثر تا 22 بهمن به به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در بازدید از نیروگاه زباله‌سوز ساری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: براساس محاسبات ما ۸۵ درصد ساخت زباله‌سوز ساری انجام شده  است و یک مقداری کمبود منابع مالی دارد که کمک می‌کنیم، تا مسائل مالی آن برطرف شود.

وزیر کشور بیان کرد: قول قطعی از پیمانکار پروژه می‌خواهیم تا قبل از پایان سال حداکثر تا ۲۲ بهمن به اتمام برسد.

وحیدی خاطرنشان کرد: منابع پروژه ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار است که منابع اضافه شده که انشاءالله به نتیجه برسد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/


منبع : خبرگزاری فارس
کلید واژگان
احمد وحیدی استان مازندران بازدید از نیروگاه زباله سوز دولت سیزدهم وزیر کشور
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا