چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
166525
پنج‌شنبه 1402/06/23 ساعت 12:12
1950 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران گلستانی باقی مانده است
گلستان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان:

1950 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران گلستانی باقی مانده است

گرگان- مدیرکل غله وخدمات بازرگانی گلستان بااشاره به پرداخت 6 هزار و 394میلیارد تومان به کشاورزان گلستانی گفت: هزار و 950 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران باقی مانده است.

محمدباقر منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای خرداد ۵۵۶ هزار تن گندم از کشاورزان گلستانی خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون مبلغ ۶ هزار و ۳۹۴ میلیارد تومان به کشاورزان گلستانی پرداخت شده است، افزود: هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران باقی مانده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: طبق گفته‌های وزیر جهاد کشاورزی مطالبات گندم کاران تا پایان شهریور ماه صفر می‌شود.

وی همچنین در خصوص کلزا هم اظهار کرد: امسال بیش از ۲۰ هزار تن دانه روغنی کلزا در استان گلستان خریداری شد که بابت این میزان از دانه‌ها روغنی ۴۲۲ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت دانه‌های روغنی در ابتدا ۲۲ هزار تومان بود و بعد به ۳۳ هزار تومان افزایش یافت، گفت: افزایش مجدد قیمت کلزا باعث شد تا ۱۵۳ میلیارد تومان از مطالبات کلزا کاران گلستانی باقی بماند.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گلستان گندم
اشتراک گذاری
پربازدیدترین‌ها
آخرین اخبار
تبلیغات
گروه نرم افزاری دروب های دیتا