چهارشنبه 1405/02/30 ساعت 16:46:08
سه استان پایگاه خبری 3 استان شمالی کشور
166777
یکشنبه 1402/06/26 ساعت 15:07
220 دانش آموز گلستانی ترک تحصیل کرده در مدارس ثبت نام شدند
گلستان
معاون امور فرهنگی کمیته امداد گلستان:

220 دانش آموز گلستانی ترک تحصیل کرده در مدارس ثبت نام شدند

گرگان- معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان گفت: 220 دانش آموز گلستانی ترک تحصیل کرده و بازمانده از تحصیل ، درمدارس ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمصطفی کیاالحسینی اظهار کرد: با مساعدت ویژه حامیان و خیرین، تعداد ۲۲۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد که ترک تحصیل کرده بودند همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، برای ادامه تحصیل وارد مدارس خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار دانش آموز از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان و همچنین اقدامات لازم در راستای بازگرداندن دانش آموزان ترک یا بازمانده از تحصیل را یکی از رویکردهای اصلی حوزه فرهنگی در کمیته امداد برشمرد.

کیاالحسینی با بیان خدمات کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند گفت: این نهاد با پرداخت کمک هزینه تحصیلی، تهیه پوشاک، لوازم التحریر، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در کانون‌های دائم، گام‌های مؤثری برای مددجویان در حال تحصیل برداشته است.

وی با اشاره به خدمات مؤسسات برون سپار آموزشی که با توجه به استعداد دانش آموزان فعالیت می‌کند، افزود: با توجه به هدایتگری ها و پشتیبانی‌های این مؤسسات آموزشی، دانش آموزان انتخاب هدفمندی برای ادامه تحصیل خواهند داشت.

گفتنی است در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویی توسط این نهاد پرداخت شده است.


منبع : خبرگزاری مهر
کلید واژگان
اداره کل کمیته امداد گلستان دانش آموزان گلستان
اشتراک گذاری